شرکت-مهندسی-و-توسعه-نفت-و-گاز-محمدیان

پیام تسلیت سردار عبدالهی

سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی درگذشت ابراهیم نقوی رئیس هیأت مدیره شرکت نفت و گاز محمدیان را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در پی درگذشت ابراهیم نقوی رئیس هیأت مدیره شرکت نفت و گاز محمدیان، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُ مَن عَلَیها فان و یَبقی وَجه رَبِکَ ذُو الجَلالِ وَ الاکرام
جامعه مهندسی و پیمانکاری کشور این روزها در غم فقدان مرد پرتلاشی به سوگ نشست که بخشی از عمر پرثمر و ارزشمند خود را در لباس مقدس پاسداری از کیان این آب و خاک دفاع کرد و در بخشی دیگر به عمران و سازندگی کشور پرداخت.
بدون شک همکاری ارزشمند آن مرحوم مغفور با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) هرگز از خاطر دوستان و همکاران ایشان در این مجموعه فراموش نخواهد شد.
اینجانب درگذشت مرحوم مغفور ابراهیم نقوی رئیس هیأت مدیره شرکت نفت و گاز محمدیان را خدمت خانواده محترم ایشان و جامعه مهندسی و عمرانی کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم.
امیدوارم تلاش و کوشش آن مرحوم در عرصه عمران و آبادانی ایران اسلامی، ره‌توشه‌ای ارزشمند برای آخرت وی محسوب و مورد مغفرت الهی واقع شود.
سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X