شرکت-مهندسی-و-توسعه-نفت-و-گاز-محمدیان

احداث بزرگترین ترمینال فرودگاهی کشور

رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی نفت و گاز محمدیان گفت: پروژه های ملی مانند آب تهران و آزادراه حرم تا حرم را در دست اقدام داریم و قرار است بزرگ ترین ترمینال فرودگاه جمهوری اسلامی را در کرمان احداث کنیم.
“حاج ابراهیم نقوی” صبح امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات پروژه های استان در فرودگاه کرمان اظهار کرد: شرکت مهندسی نفت و گاز محمدیان با 50 سال فعالیت 4 هزار نفر کارمند دارد که 3 هزار نفر از آنها بومی استان کرمان هستند.
وی افزود: پروژه های ملی مانند آب تهران و آزادراه حرم تا حرم را در دست اقدام داریم و قرار است بزرگ ترین ترمینال فرودگاه جمهوری اسلامی را در کرمان احداث کنیم.
نقوی تصریح کرد: خط انتقال آب کرمان – زرند را آغاز کرده و هفته آینده باند جدید یا ترمیم باند قبلی فرودگاه کرمان را شروع خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه علاقمند به کار برای مردم کرمان هستیم، بیان کرد: طراحی پروژه تجاری تفریحی میدان شهدا و زیباسازی میدان را نیز در هفته آینده آغاز می کنیم.
رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی نفت و گاز محمدیان گفت: احداث ساختمان سیمیلاتور پرواز و رستوران هوایی با 90 درصد پیشرفت در حال انجام است و کل زیربنای این دو مجموعه 6 هزار و 554 متر مربع است.
به گزارش ایسنا، با توجه به فراخوان انجام شده توسط شهرداری کرمان به منظور احداث مجتمع تجاری تفریحی در میدان شهدا کرمان، از آنجاییکه تنها متقاضی مراجعه کننده جهت مشارکت با شهرداری شرکت مهندسی و توسعه نفت و گاز محمدیان بوده است، بنا به پیشنهاد نایب رییس شورای شهر و موافقت شهرداری مصوب شد میدان طی مدت یک هفته آینده به منظور تجهیز کارگاه در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.
همچنین سرمایه گذار متعهد شد برای طراحی این مجموعه با کارشناسانی از یک شرکت خارجی معتبر و با رعایت اصول فنی، مهندسی و میراث فرهنگی طرح لازم را تا چهار ماه آینده تحویل بدهد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X